Miasto Białystok zamierza pozyskać dotację na usuwanie azbestu. Żeby ją otrzymać, potrzebuje informacji od mieszkańców. Na zgłoszenia białostoczan, zainteresowanych usunięciem azbestu, czekamy do 24 grudnia 2015 roku
W związku z możliwością ubiegania się przez gminy o udzielenie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku na zadania z zakresu usuwania azbestu, Miasto Białystok zamierza złożyć wniosek. To wiąże się jednak z przedstawieniem wykazu właścicieli nieruchomości, którzy w latach 2016 – 2017 zamierzają usuwać wyroby zawierające azbest z terenu Białegostoku przy wykorzystaniu dofinansowania z WFOŚiGW.
Apelujemy, by takie osoby złożyły stosowne informacje według wzoru zamieszczonego poniżej do 24 grudnia 2015 r. Z wypełnionym formularzem należy zgłosić się do:
- Informacji Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 (na parterze),
- przesłać e-mailem na adres: dgk@um.bialystok.pl
- pocztą na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok,
- za pośrednictwem faksu pod numer: 85 869 6529.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 85 869 6510 (Departament Gospodarki Komunalnej).
Zgodnie z przyjętym przez Polskę planem działań na rzecz kraju wolnego od azbestu, całkowite usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających ten szkodliwy dla zdrowia materiał budowlany ma nastąpić do 2032 roku.
Źródło: www.bialystok.pl